Grafika Design

Logó és identitás

A logó és az arculati elemek (színek, tipográfia, szimbólumok) képezik a vizuális identitás alapját, amely az egész márkát képviseli. A logó az első benyomást adja a cégről, és kulcsfontosságú szerepe van a márka felismerhetőségében. Az arculat segít abban, hogy a márka következetes és egységes megjelenést nyújtson minden platformon és eszközön, erősítve ezzel a márka hitelességét és bizalmasságát. A jó logó kommunikálja a márka üzenetét és értékeit.

Vizuális élmény UX/UI

A felhasználói élmény (UX) és a felhasználói felület (UI) design azok az elemek, amelyek biztosítják, hogy a felhasználók élvezetes és könnyen navigálható élményt kapjanak. A dizájnban alkalmazott vizuális eszközök (mint például színek, formák, navigációs struktúra) feladata, hogy az interakciók intuitívak legyenek. A jó UX/UI biztosítja, hogy a felhasználók gyorsan és problémamentesen elérjék a kívánt információt vagy szolgáltatást, legyen szó weboldalról, applikációról.

Kreatív tartalom és kommunikáció

A grafikai design kreatív tartalma az, ami ténylegesen átadja a márka üzenetét. Az arculati elemek mellett a designban fontos szerepe van annak is, hogy a vizuális kommunikáció összhangban legyen a márka céljaival és a célközönséggel. A kreatív tartalom segít a márka történetének elmesélésében, a megfelelő üzenetek közvetítésében, és abban, hogy a design ne csak szép legyen, hanem hatékonyan kommunikálja a kívánt üzenetet. Ez magában foglalhatja a hirdetéseket, közösségi média posztokat, termékképeket.

motorcycle, transportation, emblem-1905281.jpg

LOGÓ ÉS IDENTITÁS

Amikor céget alapítasz vagy modernizálni szeretnéd, ha weboldala elöregszik, vagy még el sem készült, akkor javasolt a céged nevét és logóját elkészíttetni.

A mai trendnek megfelelő cégnév és logó, kiválóan szerepeltethető névjegykártyán, cégtáblákon, weboldalon és egyéb marketing anyagokban. Egy szép, szakmailag megfelelő logó utat nyit a megrendelők felé.

web design, website, laptop-6174834.jpg

Vizuális élmény

Ez egy hatékony módja annak, hogy ötleteket gyűjtsünk, és közvetítjük a koncepció megjelenését és hangulatát az ügyfél számára.

A félreértések elkerülésére és a felesleges munkavégzésekre ellenszere, hogy először arculati útmutató készül, mely egy vagy több oldalban is meghatározza, hogy milyen vizuális élmény várható a weboldaladon.

media, social media, apps-998990.jpg

kreatív tartalom és kommunikáció

A sikeres értékesítés kulcsa a megfelelő marketing anyagok elkészítése és megfelelő kommunikációs csatornákon történő hirdetése.

Szerezz be több ügyfelet marketing anyagokkal egy online (facebook, instragram, linked in) tartalmas hirdetésekkel. Építsd fel célközönséget és tarts velük a kapcsolatot, kommunikálj első kézből.

Érdeklődés

Van kérdése? Folyamatosan nyitottak vagyunk arra, hogy megbeszéljük a vállalkozásod marketing kérdéseit,  újdonságait,  kreatív lehetőségeit, és hogy mi miként tudunk segíteni.