Grafika Design
Logó és identitás
A logó és az arculati elemek (színek, tipográfia, szimbólumok) képezik a vizuális identitás alapját, amely az egész márkát képviseli. A logó az első benyomást adja a cégről, és kulcsfontosságú szerepe van a márka felismerhetőségében. Az arculat segít abban, hogy a márka következetes és egységes megjelenést nyújtson minden platformon és eszközön, erősítve ezzel a márka hitelességét és bizalmasságát. A jó logó kommunikálja a márka üzenetét és értékeit.
Vizuális élmény UX/UI
A felhasználói élmény (UX) és a felhasználói felület (UI) design azok az elemek, amelyek biztosítják, hogy a felhasználók élvezetes és könnyen navigálható élményt kapjanak. A dizájnban alkalmazott vizuális eszközök (mint például színek, formák, navigációs struktúra) feladata, hogy az interakciók intuitívak legyenek. A jó UX/UI biztosítja, hogy a felhasználók gyorsan és problémamentesen elérjék a kívánt információt vagy szolgáltatást, legyen szó weboldalról, applikációról.
Kreatív tartalom és kommunikáció
A grafikai design kreatív tartalma az, ami ténylegesen átadja a márka üzenetét. Az arculati elemek mellett a designban fontos szerepe van annak is, hogy a vizuális kommunikáció összhangban legyen a márka céljaival és a célközönséggel. A kreatív tartalom segít a márka történetének elmesélésében, a megfelelő üzenetek közvetítésében, és abban, hogy a design ne csak szép legyen, hanem hatékonyan kommunikálja a kívánt üzenetet. Ez magában foglalhatja a hirdetéseket, közösségi média posztokat, termékképeket.

LOGÓ ÉS IDENTITÁS
A mai trendnek megfelelő cégnév és logó, kiválóan szerepeltethető névjegykártyán, cégtáblákon, weboldalon és egyéb marketing anyagokban. Egy szép, szakmailag megfelelő logó utat nyit a megrendelők felé.
- Új logó - új stratégia
- A jó logó: egyszerű, emlékezetes, időtlen, sokoldalú és megfelel a célnak
- Fontos a cégnév, mert lehet a logó neve is
- Kialakul egy márka és utána a márkahűség
- Professzionális logó azt tükrözi, hogy a tulajdonos törődik a cégével

Vizuális élmény
A félreértések elkerülésére és a felesleges munkavégzésekre ellenszere, hogy először arculati útmutató készül, mely egy vagy több oldalban is meghatározza, hogy milyen vizuális élmény várható a weboldaladon.
- Segítséget ad színek és betűk világában
- Hamarabb elkészül a weboldal, ha készül arculati útmutató
- Képeket is tartalmaz, mely irányt mutat
- Vizuálissá teszi a megbeszélteket és segít a döntésben
- Van lehetőség eszközökre is szerkeszteni a logót, cégnevet és ezt is tartalmazhatja, mely ötletet ad

kreatív tartalom és kommunikáció
Szerezz be több ügyfelet marketing anyagokkal egy online (facebook, instragram, linked in) tartalmas hirdetésekkel. Építsd fel célközönséget és tarts velük a kapcsolatot, kommunikálj első kézből.
- Legyen elérhetőbb a vállalkozás
- Hirdesd vállalkozásod a mai trendnek megfelelően kiváló marketing anyagokkal
- Kezd el használni a digitális marketinget
- Ki kell alakítani e-mail és közösségi marketinget